« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

PROGRAMA DE CCOO A LLEIDA TV

El proper 3 d’agost, dimarts, a les 3 de la tarda, i el dissabte 7 d’agost, a les 6 de la tarda, s’emetrà el programa de CCOO titulat: «La crisi dels mitjans de comunicació».

La inclusió a la graella de programació de Lleida TV d’un espai mensual dedicat a l’activitat sindical a Lleida és fruit del Pacte Social per a la Ciutadania.

Afilia’t! Contacta