« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Presentació de llibre: “La Remonarquía española”

Remonarquia Española

Dilluns, 13 novembre 2023 | 6:00 pm 7:30 pm

La Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya, amb la col·laboració de la Casa de la Memoria La Sauceda, d’Andalusia, presenta el llibre ‘La Remonarquía española’, obra pòstuma del periodista i escriptor Jesús Ynfante, editat per la Diputación de Cádiz. En l’acte intervindran Margarita García Elena Trujillo, representants de la Casa de la Memoria La Sauceda. L’acte serà conduït per Marc Andreu, director de la Fundació Cipriano García.

Aquest llibre és un anàlisi crític d’alguns moments clau en la història recent d’Espanya, com va ser la decisió de Franco de reinstaurar la monarquia, recuperant a la dinastia Borbó. Altres esdeveniments també hi tenen cabuda, com l’abandonament del Sahara, els successos del 23F o el que l’autor va anomenar “la Transició que mai acaba”.

CCOO de Catalunya. Espai Assemblea

Via Laietana, 16. Planta baixa.
Barcelona, 08003 Espanya
+ Mapa de Google
Afilia’t! Contacta
Logotip de CCOO de Catalunya
Resum de privacitat

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del web trobes més interessants i útils.