« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Manifestació contra l’atur, la pobresa i la precarietat laboral

CCOO dona suport a la concentració i marxa contra l’atur, la pobresa i la precarietat laboral que tindrà lloc a Badalona el 29 de gener a les 18 hores.

La manifestació anirà des de la Plaça Pep Ventura fins a l’ajuntament per donar suport a una moció presentada pels moviments socials, associacions de veïns, partits polítics i sindicats per exigir transparència en l’adjudicació d’ocupació pública de la ciutat.

Us hi esperem!

Més informació.

Afilia’t! Contacta
Logotip de CCOO de Catalunya
Resum de privacitat

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del web trobes més interessants i útils.