• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornades Jurídiques de Dret Laboral i Sindical: ‘Les relacions laborals en un entorn digital’

Mà en una pantalla digital

Els dies 28 i 29 d’octubre de 2021 el Gabinet Jurídic de CCOO de Catalunya ha organitzat les 4es Jornades Jurídiques de Dret Laboral i Sindical que tractaran el tema de ‘Les relacions laborals en un entorn digital’.

Les jornades se celebraran de forma presencial a la sala d’actes del local de CCOO de Catalunya a Barcelona (Via Laietana, 16) i també es podran seguir de forma telemàtica a través de Zoom.

Per tal de participar-hi cal inscriure’s enviant un correu electrònic a [email protected] indicant nom i cognoms , professió, adreça electrònica, telèfon de contacte i modalitat de participació (presencial o telemàtica).

Feu clic per veure: