• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada “Amiant: un problema laboral, ecològic i social”

Teulades Uralita Amiant

Se celebrarà el 12 de desembre a l’Aula Magna de la facultat de Ciències Jurídiques de Tarragona.

CCOO de Tarragona organitza una jornada de prevenció i reivindicació sobre la necessitat d’abordar de manera segura i decidida el procés de desamiantat al nostre territori, per assolir l’objectiu de culminar la seva erradicació abans del 2030, tal i com indiquen les directrius europees.

Aquesta és una problemàtica que afecta a tots els sectors productius i a la majoria dels espais i edificis públics i privats. Serà per tant, una jornada per a delegats i delegades de CCOO, i també un punt de confluència amb les administracions públiques, associacions i la ciutadania en general.

Sota el lema “Amiant: un problema laboral, ecològic i social” volem sensibilitzar tots els àmbits de la societat respecte a la necessitat d’erradicar aquest material del nostre entorn de manera segura, en compliment de l’Objectiu 4 de l’Estratègia Catalana de Seguretat i Salut Laboral.

Abordarem la situació actual respecte al Fons de Compensació per a les víctimes d’Amiant, el nostre paper a les empreses, i les actuacions que realitza la Generalitat de Catalunya. Per això, comptarem amb les intervencions dels Departaments d’Empresa i Treball, Salut i Acció Climàtica.

Feu clic per a veure el formulari d’inscripció per a participar-hi de forma presencial

Jornada “Amiant: un problema laboral, ecològic i social”
Dilluns 12 de desembre de 2022, de 9.30 a 14.00 hores.
Aula Magna de la facultat de Ciències Jurídiques de Tarragona (Avinguda de Catalunya, 35, de Tarragona)
Programa Jornada Amiant Problema Laboral Ecologic I Social

Amb el suport de: