« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Exposició “Som essencials per garantir la seguretat i la salut”

Exposicio Comics Salut Laboral

Dins del marc dels actes relacionats amb la commemoració del 28 d’abril, Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el treball, a CCOO de Catalunya hem organitzat l’exposició Som essencials per garantir la seguretat i la salut, juntament amb la Fundació Cipriano García.

Amb aquesta exposició volem promoure, a través d’una activitat cultural, la importància de la prevenció de riscos en el treball i els drets de les persones treballadores.

Es mostren diferents vinyetes elaborades per l’Alfons López, des de les quals es narren els principis bàsics de la cultura preventiva i de la protecció de la salut en el treball, i també alguns cartells de prevenció de diferents èpoques que denoten la importància de la cultura preventiva al llarg dels anys.

Es pot visitar del 28 d’abril al 10 de juny de 2022, de dilluns a dijous de 10 a 13.30 i de 16.30 a 18 hores, i els divendres de 10 a 13.30 hores, a l’Espai assemblea de CCOO de Catalunya, Via Laietana 16, Barcelona.

Amb el suport de:

Logotip del Departament d'Empresa i Treball. A la feina cap risc