« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Exposició «Sahrauís»

La situació que pateix el poble sahrauí des de fa molts anys s’ha agreujat recentment amb l’atac de les forces marroquines d’ocupació al Sàhara Occidental contra la població civil sahrauí, que es manifestava pacíficament pel seus drets fonamentals. Aquesta situació ens ha empès a elaborar una exposició amb unes fotografies d’Antonio Rosa que mostren les condicions de vida i de treball als campaments de refugiats al desert del Sàhara.

L’exposició mostra una de les diferents realitats que viu el poble sahrauí: la realitat dels camps de refugiats, assentaments que incialment eren provisionals però on la població ja fa més de 33 anys que hi viu en condicions precàries. 

L’Ajuntament de Lleida ha inclòs l’exposició «Sahrauís» en el marc d’activitats del 8 de març, Dia de la dona treballadora. Vegeu la programació completa del Dia de la dona fent clic aquí.

Afilia’t! Contacta
Logotip de CCOO de Catalunya
Resum de privacitat

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del web trobes més interessants i útils.