« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Exposició «Això em va passar. De tortures i d’impunitats, 1960-1978»

El proper dijous 24 de novembre, a les 18 h,
tindrà lloc una visita guiada de l’exposició  «
Això em va passar. De tortures i d’impunitats, 1960-1978«, en el marc del
programa 
Evocacions de la ruïna de El Born
Centre de Cultura i Memòria.

Guiarà la visita, Javier Tébar, comissari de
l’exposició.

Confirmeu la vostra assistència al
correu de la Fundació Cipriano Garcia-CCOO de Catalunya,  
[email protected]

Afilia’t! Contacta