« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Desconnexió elèctrica, davant el canvi climàtic: actua ja

Organitzacions ecologistes, sindicals, socials i ciutadanes de l’Estat espanyol convoquen una apagada amb el lema: DAVANT EL CANVI CLIMÀTIC: ACTUA JA, per al dia 15 de novembre de 2007 entre les 20:00 i les 20:05 hores de la tarda. La convocatòria és oberta i consisteix en la desconnexió del consum elèctric en habitatges, centres de treball públics i privats i instal¿lacions i equipaments públics durant cinc minuts. Des del Departament de Medi Ambient de CCOO de Catalunya us convidem a sumar-se a aquesta convocatòria a totes aquelles persones i entitats que desitgin cridar l’atenció de la societat i de les institucions sobre la necessitat de prendre mesures urgents davant d’aquesta greu amenaça.

Afilia’t! Contacta