« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Curs de l’European Trade Union Institute sobre “Perspectiva de gènere en l’acció sindical: eines i estratègies”

Pindola Informativa Salut Laboral

L’European Trade Union Institute (ETUI) i CCOO han organitzat de forma conjunta, del 7 al 9 de juny, el curs “Perspectiva de gènere en l’acció sindical: eines i estratègies” que se celebrarà a la seu de CCOO de Catalunya, a Barcelona.
Ha estat dissenyat per Sonsoles Redondo, membre del Comitè pedagògic de l’ETUI i coordinadora de l’equip pedagògic de la Escuela Sindical J. Muñiz Zapico, i per Amaia Otaegi, membre de la Secretaria confederal de Formació Sindical i Cultura del Treball de CCOO.

La presentació anirà a càrrec d’Andrés Querol, secretari d’Organització de CCOO de Catalunya i també comptarà amb la presència de Mentxu Gutiérrez, secretària de Dones i Polítiques LGTBI del sindicat.

L’ETUI és el centre independent de recerca i formació de la Confederació Sindical Europea (CES), que afilia els sindicats europeus en una única organització europea. L’ETUI posa la seva experiència, adquirida sobretot en el context dels vincles amb universitats, xarxes acadèmiques i d’experts, al servei dels interessos dels treballadors a nivell europeu i de l’enfortiment de la dimensió social de la Unió Europea.

Feu clic per veure el programa provisional del curs “Perspectiva de gènere en l’acció sindical: eines i estratègies” o altra informació important que hi està relacionada