« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentració personal penitenciari

CONCENTRACIÓ DE TREBALLADORS PENITENCIARIS DAVANT DE LA PRESÓ DE BRIANS 1

Els treballadors penitenciaris es concentren avui dia 8 a les 14 hores en solidaritat amb funcionaris agredits

El passat dia 4 de novembre dos treballadors penitenciaris van ser brutalment agredits durant l’exercici de la seva activitat laboral per un intern del CP Brians1. Una agressió que més enllà del risc evident, i cada vegada més creixent, als centres penitenciaris, l’hem d’emmarcar en la realitat de la gestió penitenciaria duta a terme per la Conselleria de Justícia, de manca de previsió en la gestió de personal, d’actuacions en la gestió a remolc de la realitat i sovint oblidant que la necessitat del compliment del mandat constitucional de reeducació i reinserció de les persones privades de llibertat no pot estar en contradicció en la posada en marxa de les mesures de seguretat imprescindibles per a facilitar la tasca reinsetora i reeducadora què ens mandata la constitució.

Per aquests motius, per fer pales la solidaritat amb els companys agredits, per manifestar i fer públic que la posada en marxa de nous centres no va acompanyat d’una política coherent de personal, i per exigir un posicionament conseqüent amb el conjunt dels mandats constitucionals: de reinserció, reeducació però també de seguretat; els treballadors penitenciaris es concentraran avui dia 8 de novembre a les 14 hores davant de l’entrada del Centre Penitenciari de Brians 1.

Afilia’t! Contacta