« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Concentració de treballadors de Durex

Demà, 1 de desembre, a les 11.30h

CCOO de Catalunya dóna suport a la concentració dels treballadors de Durex demà a la plaça Catalunya de Barcelona

La plantilla de Durex està convocada demà a una concentració pacífica a la Plaça Catalunya de Barcelona, que començarà a les 11.30h i tindrà una durada aproximada de dues hores. Amb motiu del Dia Mundial contra la SIDA, els treballadors i treballadores de la planta de Rubí, amenaçada de tancament, repartiran carmels amb el llaç vermell distintiu de la lluita contra aquesta malaltia.

Els treballadors de Durex continuen amb les mobilitzacions en defensa dels seus llocs de treball ja que la multinacional vol tancar la planta de Rubí, amb una plantilla de 230 persones, al·legant pèrdua de productivitat.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 30 de novembre de 2007

Afilia’t! Contacta