« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assemblea per preparar les mobilitzacions del novembre: “Disputem els salaris. Defensem els serveis públics” a Les Franqueses del Vallès

Assemblees Disputem Salaris Defensem Serveis Publics

CCOO de Catalunya ha convocat assemblees arreu de Catalunya amb l’objectiu de preparar una gran mobilització que tindrà lloc aquest mes de novembre. Les assemblees tenen com a lema “Disputem els salaris. Defensem els serveis públics” i tindran com a reivindicacions centrals l’augment de l’SMI, la derogació de la reforma laboral, el reforçament del sistema sanitari públic, la baixada de ràtios a l’educació i augment de les places d’FP, la consolidació i millora de les pensions, l’accés a l’habitatge, el reforçament dels serveis socials, la regulació del preu de la llum i el gas.

A Les Franqueses del Vallès, l’assemblea serà a partir de les 10 del matí a Can Ribas – Centre de Recursos Agraris (Camí antic de Vic, 10) i comptarà amb la participació de Lalo Plata, secretari general de CCOO del Vallès Oriental, Maresme i Osona, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.