« Tots els Esdeveniments

  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

Assemblea de delegats i delegades a Barcelona

Dijous 23 de febrer, a les 10 del matí, al Pavelló de la Vall d’Hebron de Barcelona hi ha convocada una assemblea unitària de delegats i delegades de CCOO i la UGT, a la qual assistirà el secretari general de CCOO, José Ignacio Fernández Toxo, que ens explicarà la reforma laboral recentment aprovada pel Govern espanyol.

Des de Lleida organitzarem autocars per assistir-hi. L’hora de sortida serà les 7 del matí des de la porta del sindicat, l’autocar pararà a Fondarella, a Tàrrega i a Cervera. L’hora prevista de tornada des de Barcelona serà aproximadament la 1 del migdia.

Afilia’t! Contacta
Logotip de CCOO de Catalunya
Resum de privacitat

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del web trobes més interessants i útils.