CCOO condemna els atemptats terroristes de Brussel·les

Atacs bomba a l’aeroport i al metro de la capital de Bèlgica

CCOO de Catalunya condemna els atacs bomba que han tingut lloc avui dimarts, 22 de març, a l’aeroport i al metro de Brussel·les, a Bèlgica. Al mateix temps, expressa la seva solidaritat amb les víctimes i les seves famílies.

Pel sindicat, el terrorisme es combat amb democràcia i justícia social i no és justificable aquest tipus de violència, que representa una amenaça als drets humans.

Precisament avui en Ricard Bellera, secretari d’Internacional, Migracions i Cooperació de CCOO de Catalunya, es troba a Brussel·les en una reunió del Comitè Econòmic i Social Europeu (Rue Belliard/Belliardstraat, 99), a prop d’un dels atacs, i ha pogut constatar el caos de les primeres hores a través del seu compte de twitter @RicardBellera .

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 22 de març de 2016

ANNEX:
Minut de silenci pels atemptats de Brussel·les

CCOO de Catalunya se suma a la convocatòria d’un minut de silenci a les portes dels centres de treball, el dimecres 23 de març, a les 12.00 hores, com a mostra de solidaritat amb el poble belga, que el dimarts 22 de març va patir una onada d’atemptats a Brussel·les.

Al mateix temps, el sindicat també convida a la ciutadania a afegir-se al minut de silenci convocat també el dimecres 23, a les 13.00 hores, al davant dels ajuntaments (a Barcelona, a la Plaça Sant Jaume).

#JeSuisBruxelles

Feu clic per veure les fotografies de la concentració feta al davant de la seu de CCOO de Catalunya a Barcelona (23-3-2016)