CCOO denuncia que el Govern aprofita l’estiu per continuar el procés de dissolució de l’ICS

Manca de transparència a Tarragona

L’ICS i la resta de proveïdors del sistema sanitari al Tarragonès han fet un conveni de col·laboració per a la prestació de algunes activitats assistencials. Aquest conveni crea una sèrie d’unitats funcionals que comporten el nomenament d’un coordinador per a cadascuna d’elles.

El conveni preveu que es coordinin i es comparteixin els mitjans materials, humans i econòmics dels diferents proveïdors, encara que no es concreta com es repartiran els costos que generi l’activitat objecte de coordinació ni els ingressos amb els quals el CatSalut finança aquesta activitat.

CCOO denunciem la manca de transparència en aquest procés i creiem que és un pas més en el camí que han endegat el Govern de la Generalitat i la Conselleria de Salut per tal de fer desaparèixer l’ICS, mitjançant la seva integració en estructures, empreses, ens o altres invents que tenen com a únic objectiu diluir el lideratge que l’empresa pública ICS té en la sanitat pública catalana.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 5 d’agost de 2014