El Centre Cívic Cotxeres de Sants de Barcelona reuneix milers de delegats i delegades el dimarts 19 de novembre de 2013

Ple a l'assemblea conjunta contra la reforma de les pensions i els pressupostos antisocials

FotoEl dimarts 19 de novembre de 2013, el Centre Cívic Cotxeres de Sants de Barcelona ha estat el marc d'una assemblea conjunta de delegats i delegades de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya. Milers de delegats i delegades han escoltat l'anunci de mobilitzacions al voltant del #24N contra la reforma de les pensions i els pressupostos antisocials.

Feu clic per veure:
-les fotografies de l'assemblea conjunta del 19 de novembre de 2013
-el vídeo amb declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, a l'assemblea conjunta del 19 de novembre de 2013
-el vídeo de la intervenció completa de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, a l'assemblea conjunta del 19 de novembre de 2013
-el vídeo de les intervencions completes de Javier Pacheco, secretari general de la Federació d'Indústria de CCOO de Catalunya, i Montse Ros, secretària general de la Federació d'Educació de CCOO de Catalunya, a l'assemblea conjunta del 19 de novembre de 2013
19/11/2013