28 d’abril, manifestació ciutadana contra les retallades i les privatitzacions

Punt de trobada de CCOO: 11.00h, Rambla Catalunya-Diputació (Barcelona)

Amb el lema “Aturem els pressupostos antisocials. Totes juntes podem”, el diumenge 28 d’abril tindrà lloc una gran manifestació ciutadana a Barcelona convocada per tot un seguit de plataformes unitàries sindicals i d’entitats de l’àmbit de l’educació, la sanitat i la funció pública, també moviments socials i assemblees de barri.

Així, s’organitzen diferents convocatòries des del Marc Unitari de la Comunitat Educativa, la Plataforma pel Dret a la Salut, la Plataforma Sindical Unitària de la funció pública (amb Columnes d’Educació [11.30h, Passeig de Gràcia-Aragó], de Sanitat [11.30 h: Balmes-Gran Via], de Funció Pública [11.30 h: Rambla Catalunya-Diputació], Universitats [11.30h: plaça Universitat] i Fòrum Social del Baix Llobregat [11.30h: Balmes – Ronda Universitat ]), la Plataforma Prou Retallades i diversos altres col·lectius, i confluiran a partir de les seves cites respectives en una gran marxa que sortirà a les 12.30 h des de la cantonada de Passeig de Gràcia amb la Ronda de Sant Pere i baixaran fins al Parc de la Ciutadella, seu del Parlament.

Punt de trobada de CCOO: 11.00h, Rambla Catalunya-Diputació.

Feu clic per veure:
-el cartell de la manifestació del 28 d’abril de 2013