Seguiment massiu de les mobilitzacions contra les retallades del Govern del PP

Concentracions i manifestacions el 19 de juliol de 2012

El 19 de juliol, més de 500.000 persones van sortir als carrers de Catalunya per criticar les mesures de retallada del Govern del PP. En diferents concentracions i manifestacions arreu del país, convocades per CCOO i altres forces sindicals, la gent va exigir una altra manera de sortir de la crisi. Només a la manifestació de Barcelona es calcula una participació d’unes 400.000 persones.

Feu clic per veure:
-les fotografies de la manifestació del 19-J a Barcelona
-les fotografies de la manifestació del 19-J a Barcelona (CCOO del Vallès Oriental-Maresme)
-el vídeo amb les declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, a la manifestació del 19-J a Barcelona
-el manifest conjunt de la manifestació del 19-J a Barcelona
-la Gaceta Sindical especial (número 110) elaborada per la Confederación Sindical de CCOO
-el vídeo de la manifestació del 19-J a Barcelona