Delegats de la funció pública es tanquen a la Subdelegació del Govern de la Generalitat a Lleida

Una vintena de delegats i delegades i treballadors i treballadores del sector de la Generalitat, juntament amb els membres de la Mesa General de la Funció Pública (CCOO, UGT, IAC), han iniciat avui, 2 de febrer de 2012, a les 16.30 h, després de la seva jornada laboral, un tancament a la Subdelegació del Govern de la Generalitat a Lleida. A la porta els esperaven una parella de mossos d’esquadra, que els han impedit el pas al pis de la Subdelegació; a l’entrada de l’edifici s’han instal·lat i han plantat una tenda de campanya amb sacs de dormir.

La idea és quedar-se fins demà divendres, dia 3 de febrer, a les 12.15 h. Aquest tancament és la continuació de totes les mobilitzacions iniciades com a PROTESTA PER LES MESURES DEL GOVERN EN CONTRA DELS TREBALLADORS I TREBALLADORES DE LA GENERALITAT, i per denunciar que s’estan posant en risc les condicions de treball i alertar, també, del risc que aquestes retallades dels serveis bàsics i essencials afectin tota la població.