CCOO alerta de les retallades als centres hospitalaris

La Federació de Sanitat de CCOO alerta sobre la repercussió que estan tenint les retallades sobre l’activitat als centres sanitaris plantejades pel Govern de la Generalitat i derivades de l’aplicació de la reducció pressupostària.

De manera genèrica s’estan presentant acords als comitès d’empresa, que signifiquen unes dràstiques retallades als drets socials i econòmics dels treballadors, a canvi de no presentar expedients de regulació d’ocupació.

Malauradament no existeixen garanties reals que, malgrat aquests acords, els ERO no s’arribin a presentar.

Alguns dels centres que actualment es troben en aquesta situació són: Parc de Salut Mar, Parc Sanitari Sant Boi, Mútua de Terrassa, Consorci Sanitari del Garraf, H. Asil de Granollers, H. General de Vic, Consorci Sanitari de Terrassa, H. de Blanes, Consorci Sanitari de l’Anoia, Sant Joan de Déu, H. Santa Caterina de Girona, Gestió i Prestació de Serveis Sanitaris, o Hospital de Calella, entre d’altres.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 25 de juliol de 2011