La Federació d’Ensenyament valora l’aprovació de la Llei d’educació de Catalunya (LEC)

Joan Carles Gallego, secretari general, i Montse Ros, secretària general de la Federació d’Ensenyament, de CCOO de Catalunya, han valorat, en roda de premsa, l’aprovació, per part del Parlament de Catalunya, el dia 2 de juliol de 2009, de la Llei d’educació de Catalunya (LEC).

Feu clic per veure els següents documents:
Decepció de CCOO davant la manca de valentia política per establir un servei públic d’educació de Catalunya que aplegui en els mateixos drets i obligacions tots els centres públics i concertats de Catalunya.
CCOO analitza els problemes reals de l’escola a Catalunya, però no creu que la LEC hi doni resposta ni solució.
CCOO denuncia la retallada de plantilla als centres educatius de Catalunya i el dèficit en l’oferta de cicles formatius (curs 2009/2010).
Declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general, i Montse Ros, secretària general de la Federació d’Ensenyament, de CCOO de Catalunya, efectuades en roda de premsa el divendres 3 de juliol del 2009