Inici

format impressió |  contrast

Escola de Formació Sindical

Dijous, 23 de febrer, a les 10 h, convocada conjuntament per CCOO i UGT

Assemblea de delegats i delegades a Barcelona

Foto
Aquest dijous, 23 de febrer, a les 10 h, s'ha fet una assemblea conjunta de CCOO i UGT a Barcelona, en la qual s'han analitzat els aspectes més negatius de la nova reforma laboral aprovada pel Govern del PP.
Durant les intervencions s'ha descrit la reforma laboral com una reforma innecessària ja que, com la resta de reformes que s'han portat a terme, no crearà llocs de treball; però també és una reforma injusta, ja que retalla drets laborals a tots els treballadors i treballadores, facilita l'acomiadament i discrimina els desempleats que ja no reben cap prestació.

L'assemblea, que ha reunit prop de 4.000 persones, s'ha celebrat al Pavelló Municipal d'Esports de la Vall d'Hebron (pg. Vall d'Hebron, 166-176, metro línia 3, parada Montbau), i ha comptat amb la preséncia de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya; Josep Maria Àlvarez, secretari general de la UGT de Catalunya; Ignacio Fernández Toxo, secretari general de CCOO, i Cándido Méndez, secretari general de la UGT.

Feu clic per veure:
-el targetó de l'Assemblea de delegats i delegades del 23-2-2012