Inici

format impressió |  contrast

Escola de Formació Sindical

Dijous, 23 de febrer, a les 10 h, convocada conjuntament per CCOO i UGT

Assemblea de delegats i delegades a Barcelona

Foto
Aquest dijous, 23 de febrer, a les 10 h, es farà una assemblea conjunta de CCOO i UGT a Barcelona. En ella s'analitzaran els aspectes més negatius de la nova reforma laboral aprovada pel Govern del PP.

L'assemblea se celebrarà al Pavelló Municipal d'Esports de la Vall d'Hebron (Pg. Vall d'Hebron, 166-176 -metro línia 3, parada Montbau-), i comptarà amb la presència de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, Josep Maria Álvarez, secretari general de la UGT de Catalunya, Ignacio Fernández Toxo, secretari general de CCOO, i Cándido Méndez, secretari general de la UGT.

Feu clic per veure:
- el targetó de l'Assemblea de delegats i delegades del 23-2-2012

L'Escola de Formació Sindical ha suspès tots els cursos que havien de tenir lloc aquest dia perque tant els formadors com els delegats i delegades es puguessin sumar a aquest acte.

20/02/2012

Afilia't aquí