Inici

foto edifici CCOO de Catalunya
format impressió |  contrast

Escola de Formació Sindical

Joan Carles Gallego i Dídac Ramírez, rector de la Universitat de Barcelona, signen el passat 27 de juny un protocol de col·laboració.

“Conveni de col·laboració entre la Universitat de Barcelona i la Comissió Obrera Nacional de Catalunya”.

Foto
El passat 27 de juny, Joan Carles Gallego, secretari general de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya, i Dídac Ramírez i Sarrió, rector de la Universitat de Barcelona, signaren un conveni de col·laboració per a la realització d’activitats de recerca i extensió universitària, el qual substitueix l’anterior acord signat el 29 de maig de 1985.

El conveni estableix com a objectiu la col·laboració entre ambdues institucions en matèria d’investigació científica, tècnica, cultural i de formació, així com una estreta relació entre la mateixa Universitat de Barcelona i l’Escola de Formació Sindical de CCOO de Catalunya, en els cursos i accions formatives que es realitzin per a membres del sindicat.

Per una major informació, podeu veure el contingut del conveni picant aquí.

25/07/2011

Afilia't