Conveni de col·laboració entre la Universitat de Barcelona i la Comissió Obrera Nacional de Catalunya

Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i Dídac Ramirez, rector de la Universitat de Barcelona, signen un protocol de col·laboració

El passat 27 de juny, Joan Carles Gallego, secretari general de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya i Dídac Ramírez i Sarrió, rector de la Universitat de Barcelona, signaren un conveni de col·laboració per a la realització d’activitats de recerca i extensió universitària que substitueix l’anterior acord signat el 29 de maig de 1985.

El conveni estableix com a objetiu la col·laboració entre ambdues institucions en matèria d’investigació científica, tècnica, cultural i de formació, així com una estreta relació entre la mateixa Universitat de Barcelona i l’Escola de Formació Sindical de CCOO de Catalunya en els cursos i les accions formatives que es realitzin per a membres del sindicat.

Per a més informació, podeu veure el contingut del conveni fent clic aquí.