Identificació

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

Editada per la Secretaria de la Dona de CCOO

Guia sindical: violències de gènere a l'empresa

FotoRecentment, la Secretaria de la Dona de CCOO de Catalunya ha publicat la "Guia sindical: violències de gènere a l'empresa", que pretén ser una eina útil per a la tasca sindical en matèria de violències de gènere en l'àmbit laboral, i té per objectiu aglutinar els recursos legals existents en aquesta temàtica. Entrendrem per violències de gènere en l'àmbit laboral l'assetjament sexual, l'assetjament per raó de sexe, així com també els casos de dones treballadores que es trobin en situació de violència de gènere en la parella, que malgrat que no sigui una forma de violència específica dins l'empresa sí que implica la necessitat de conèixer els drets laborals i de Seguretat Social que la llei els atorga. veure arxiu

28/09/2009

Afilia't aquí