contrast  

Acull Acull els somnis
com el que són, un acte
de fe en la vida.

Bandera Farem bandera
dels vuit vents que proposen
múltiples rutes.

Camí Cap camí és fàcil
tots ens plantegem reptes,
tots fan preguntes.

Diferència La diferència
com un espai per creure
més en els altres.

Esperança Per l'esperança
fins al reducte càlid
de la tendresa.

Frontera A la frontera
dels espais més inhòspits
hi creixen roses.

Glops A glops lentíssims
beus el licor d'aquesta
tarda tranquil·la.

Humaníssim Per l'humaníssim
camí de les mancances
et pots conèixer.

Imaginari L'imaginari
com un gran foc que inflama
però no crema.

Joc Quin joc, la vida
que sempre encén insòlits
senyals d'alerta.

Kitsch De kitsch sol ser-ho
tot allò que t'allunya
del jo que et repta.

Límits Enllà dels límits,
a la recerca d'una
cançó enyorada.

Miratge Com un miratge
l'ombra dels anys, tan prògids
en meravelles.

Només Només amb dubtes
t'aproparàs al ritme
de les certeses.

Obert Obert a totes
les músiques, què esperes
per fer prodigis?

Paraula Per la paraula
fins al cor de la pedra
i del misteri.

Qualsevol Qualsevol cosa
que no t'allunyi gaire
del dia a dia.

Refàs Refàs amb curs
tot un passat que et porta
fins on ets ara.

Solitari Sol assumeixes
el goig de no sentir-te
mai solitari.

Tendresa De la tendresa
fins a la ruta blava
de l'esperança.

Univers Tot giravolta
i l'univers oscil·la
quan mous els braços.


Vivències De les vivències
fes-ne un àmbit per créixer
sense temences.

Watts Amb watts subratlles
les paraules escrites
des de la fosca.

Xàfecs Accepta els xàfecs
com un esclat de força
que vivifica.

Yperita De la yperita
en farem sucre candi,
i fora guerres.

Zero Amb zero tanques
aquest abecedari.
Escriu-ne un altre.
Miquel Martí i Pol | "ABCdari. Una joia solidària"

Un festival sostenible i compromès socialment de músiques del món que assaborir, a un espai verd i fresc: el Parc Nou, al Prat de Llobregat.

El Festival Esperanzah! arriba a Barcelona els dies 26, 27 i 28 de Juny del 2009


Foto Esperanzah! arriba a Barcelona proposant una volta pel món musical i festiu, un viatge sonor compromès, nòmada i plural.

Dels estils més tradicionals del flamenc de El Cabrero o la salsa cubana dels Van Van, dels sons més urbans i mestissos propis de l'àrea de Barcelona tals com La Pegatina, Muyayo Rif, Costo Rico o Calima. Des del reggae i el rap africà de Tiken Jah Fakoly i d'SMOD, el mestissatge senegalès dels Frères Guissés o del col•lectiu Terrakota o el "bluefunk" de Keziah Jones donen a Esperanzah! el seu segell d'identitat i li confereixen una riquesa que farà transportar l'espectador al cor del mestissatge sonor propi de la programació.

Despertar els sentits i les consciències

Esperanzah! no és només grans artistes internacionals, sinó que la música serveix de pont per a la mobilització social per un món més just i sostenible.

A Esperanzah! trobarem el poble de les entitats anomenat "La Plaça dels Possibles", on més de 40 entitats i col•lectius socials presentaran animacions entorn a la temàtica de la Sobirania Alimentària, amb tallers, xerrades, jocs o projeccions audiovisuals. També trobarem escenaris alternatius que acolliran artistes emergents i companyies de teatre social i ambulant, o un festival de cinema mediambiental promogut pel FICMA, o l'emissió durant tots els dies del festival de Radio Esperanzah! radio efímera i aglutinadora de ràdios associatives participants, i moltes altres sorpreses!

És per això que Esperanzah! acull a un públic divers i familiar. Trobarem el "Poble dels Nens" espai dedicat especialment a les animacions pels més petits, adequant també serveis com zones reservades per les persones amb mobilitat reduïda i dones embarassades o amb nens, o voluntaris especials que es pondran a disposició per ajudar al seu desplaçament dins del recinte del festival.

Ens veiem a un festival innovador, un mirall cultural, social i compromès, on un vent musical arribat de terres llunyanes alegrarà els nostres sentits i alterarà les nostres consciències. Ens veiem a Esperanzah!

ESPERANZAH! WORLD MUSIC FESTIVAL
26, 27 I 28 DE JUNY 2009, PARC NOU, EL PRAT DE LLOBREGAT, BCN


Entrades

Preu general entrada 3 dies: 30 euros
Preu general entrada 1 dia: 18 euros

Descomptes per a l'afiliació de CCOO de fins al 50% per a l'abonament dels tres dies!
Afiliats/ades del Prat de Llobregat: 15€/abonament
Resta d'afiliats/ades de CCOO: 20€/abonament

Podeu adquirir les vostres entrades al local de CCOO d'El Prat de Llobregat:
Persona de referència: Isabel Romero
C/ Lloret de Mar, 2-4
Tel. 93 379 05 99
Fax 93 478 74 55
e-correu: baixllob@ccoo.cat

Vegeu el cartell d'Esperanzah!







Compartir a:
17/06/2009


Cercador  
Identificació
Usuari/a Password

què és això?
Idiomes



Canal YouTube de Cultura de CCOO de Catalunya 100% Tèxtil El proceso Ferrer Demana el teu catàleg a cultura@ccoo.cat Cartellera cultural La Teranyina digital No canviem de llengua Servei Lingüístic Fundació Cipriano Garcia

© CCOO de Catalunya | Avís legal

Aquesta pàgina compleix els estàndards del World Wide Web Consortium (W3C) i és accessible per a persones discapacitades.

Codi XHTML 1.0 Transitional vàlid! CSS Vàlid! Nivell A de les Directrius d'Accessibilitat per al Contingut Web 1.0 del W3C-WAI