CCOO presentarà demà, a la plaça de Sant Jaume, propostes concretes per la millora de la mobilitat a la ciutat i el seu entorn

CCOO del Barcelonès participa en la Setmana de la Mobilitat organitzant un acte al carrer pensat en un format de ”performance” per cridar l’atenció als ciutadans i ciutadanes, treballadors i treballadores, sobre la necessitat que les administracions assumeixin de manera decidida i efectiva la necessitat d’invertir seriosament i rigorosament en la construcció d’un sistema de mobilitat pública suficient, eficaç, ràpid, còmode i segur.

Demà, 27 de setembre a les 12 h, a la plaça de Sant Jaume, el sindicat reclamarà mesures concretes necessàries per a la millora de la mobilitat en un acte en què, a més de distribuir-se fulls informatius als vianants, es demanarà a un personatge que representarà el president del govern, Sr. Zapatero, el seu compromís d’aprovar les inversions adients per aquest fi.

Aquestes demandes inclouen obres petites però imprescindibles, que ben segur que causarien un impacte sobre la millora de la mobilitat dels ciutadans molt superior a la que pugui comportar l’arribada de l’AVE.

Finalment CCOO del Barcelonès vol recordar que seguim demanant la recuperació del ”dia sense cotxes”, jornada que evidenciava que sense cotxes es pot viure millor i que representava la garantia que pràcticament tots els habitants de les ciutats s’assabentaven de l’existència d’una línia de treball permanent per reduir el vehicle privat, potenciar el transport col•lectiu, reduir els fums, el soroll i la contaminació i millorar la qualitat de vida de tots i totes a les ciutats.