Properes cites contra la reforma laboral i les retallades socials

Assemblea de delegats i delegades a Barcelona

Aquest dijous, 23 de febrer, a les 10 h, es farà una assemblea conjunta de CCOO i UGT a Barcelona. En ella s’analitzaran els aspectes més negatius de la nova reforma laboral aprovada pel Govern del PP.

L’assemblea se celebrarà al Pavelló Municipal d’Esports de la Vall d’Hebron (Pg. Vall d’Hebron, 166-176 -metro línia 3, parada Montbau-), i comptarà amb la presència de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, Josep Maria Álvarez, secretari general de la UGT de Catalunya, Ignacio Fernández Toxo, secretari general de CCOO, i Cándido Méndez, secretari general de la UGT.

Feu clic per veure:

– el targetó de l’assemblea de delegats i delegades del 23-2-2012
– imatges de l’assemblea

Euromanifestació del 29 de febrer

El dimecres 29 de febrer de 2012, la Confederació Europea de Sindicats (CES), on s’inclouen CCOO i UGT, ha convocat una jornada europea per protestar per les polítiques d’austeritat.

Seguint les darreres mobilitzacions, com la del passat 19 de febrer contra la reforma laboral, CCOO i UGT continuen lluitant pels drets dels treballadors i treballadores, i per això criden a la participació en les manifestacions següents:
-a Barcelona, a les 18’00 h. des de la plaça Catalunya
-a Girona, a les 18’00 h. des de la plaça de la Independència
-a Tarragona, lloc i hora per concretar
-a Lleida, lloc i hora per concretar

Feu clic per veure:
– el cartell de la manifestació de Barcelona pel 29 de febrer
– les octavetes de les manifestacions: