CCOO i UGT repartiran fulls informatius sobre la reforma laboral a les principals estacions de transport públic

CCOO del Barcelonès i UGT Metropolitana convoquen a la manifestació del 19 de febrer

Demà divendres, 17 de febrer, CCOO del Barcelonès continua amb la campanya de distribució d’informació sobre la reforma laboral i la incidència d’aquesta retallada de drets laborals i socials sobre els treballadors i treballadores del nostre país.

A partir de les 7 h, diversos membres de la Unió Comarcal del Barcelonès de CCOO i de la Regió Metropolitana de la UGT de Catalunya estaran a l’estació de Sants per donar a conèixer el contingut i els efectes de les mesures plantejades pel Govern de l’Estat, i per convocar a la manifestació de diumenge, 19 de febrer, mitjançant el repartiment de material informatiu. En l’activitat hi participaran també el secretari general de CCOO del Barcelonès, Àngel Crespo, i la secretària de la Regió Metropolitana de la UGT de Catalunya, que realitzaran un contacte informatiu de 8 a 8.30 hores.

Durant el matí, a diversos punts del transport col·lectiu de la comarca, tant dirigents d’aquestes organitzacions com delegats i delegades pertanyents a empreses del Barcelonès informaran els treballadors i treballadores, així com els usuaris i usuàries del servei de transport públic sobre el tema.

Amb aquesta acció, les dues organitzacions sindicals se sumen a la intensa tasca de difusió i la convocatòria endegada a tot l’Estat per mobilitzar la ciutadania davant la reforma laboral, així com la política econòmica, laboral i social del Govern espanyol. Un procés que tindrà una nova fita amb la manifestació que tindrà lloc a Barcelona el pròxim 19 de febrer, a les 12 hores.

Imatges del repartiment a l’estacio de sans.