CCOO dóna suport al personal de les escoles bressol municipals de Barcelona que s’han tancat a la seu central de l’Institut Municipal d’Educació

Les escoles bressol diuen prou

Aquesta tarda de divendres, centenars de persones vinculades a les escoles bressol donen suport al personal que ha decidit tancar-se a la seu central de l’IMEB en defensa del model d’escoles bressol de Barcelona.

L’Ajuntament de Barcelona ha decidit retallar i rebaixar la qualitat de les escoles bressol que gestiona. L’IMEB (Institut Municipal d’Educació de Barcelona) ha decidit unilateralment incrementar el nombre d’infants per grup i al mateix temps disminuir les hores de suport educatiu.  L’IMEB a més ha decidit  acomiadar el 40% dels professionals que fan el suport educatiu. L’Ajuntament de Barcelona renuncia a gestionar les seves escoles bressol, incapacitat excusada en arguments econòmics.

CCOO dóna suport al col·lectiu de persones tancades a la seu de l’IMEB i reclama una rectificació de l’Ajuntament de Barcelona.