CCOO del Barcelonès organitza la jornada ‘Medi ambient i treball’

CCOO del Barcelonès organitza, demà dijous 24 de novembre, la jornada “Medi ambient i treball”.

La jornada té per objectiu compartir experiències sobre com introduir el medi ambient a l’activitat sindical i avançar cap al disseny de propostes referents a la preservació del medi ambient, la promoció de la sostenibilitat i a assegurar un ambient de treball saludable i segur.

L’activitat, que comença a les 9.30 hores, a la sala Plateria 1 de la seu de CCOO a Barcelona, s’iniciarà amb una presentació a càrrec de Vicenç Tarrats, secretari d’Acció Territorial i Relacions de CCOO del Barcelonès, i continuarà amb:

– Tasques mediambientals en el marc de l’activitat sindical, a càrrec de Salvador Clarós, responsable de Política Industrial de CCOO del Barcelonès.
– Treball en grups.
– Conclusions generals a càrrec de Josep M. Gil, responsable de Medi Ambient de CCOO del Barcelonès.
– Intervenció de Josep M. Jurado, del Departament de Sostenibilitat de la CCOO de Catalunya.

La cloenda de la jornada anirà a càrrec d’Àngel Crespo, secretari general de CCOO del Barcelonès.

Imatges.