format impressió |  contrast

Cercador
CCOO del Barcelonès

Campanya l'Hospitalet sense vies

FotoLa plataforma L’Hospitalet sense Vies, de la qual forma part CCOO de l’Hospitalet, entre d’altres organitzacions de la ciutat, demanarà la paraula el dimarts 25 d’octubre al ple municipal per informar de l’estat de la campanya de recollida de signatures i interpelar els regidors sobre els acords presos els anys 2001 i 2008 sobre les demandes veïnals de soterrament de les vies del tren al seu pas per l’Hospitalet.

L’any 2000 es va impulsar la plataforma.

El 2001, l’Ajuntament de l’Hospitalet, la conselleria de Política Territorial de la Generalitat de Catalunya i el Ministeri de Foment van acordar el soterrament de les vies de la línia de Vilanova i Vilafranca i la construcció de l’estació intermodal de la Torrassa.

Les obres de l’AVE van retardar l’inici de l’execució i finalment l’any 2008 es va aprovar el projecte de soterrament de la línia de Vilanova i la construcció de dues estacions: la de la Torrassa i Bellvitge-Gornal, restant pendent el tram de la línia de Vilafranca.

Davant l’incompliment dels acords signats, les entitats tornen a exigir:
- Dur a terme el projecte de soterrament de la línia de Vilanova.
- La construcció de l’estació central intermodal de la Torrassa.
- L’estació de Bellvitge-Gornal.
- Realitzar el projecte executiu de la línia de Vilafranca.
- Una millor accessibilitat del baixador de Bellvitge-Gornal mentre no es disposi de la nova estació.

Podeu veure el manifest.

24/10/2011