CCOO del Barcelonès Nord continua amb el procés de mobilitzacions contra les retallades

Amb una concentració a la plaça de la Vila de Sta. Coloma de Gramenet

El pròxim dimarts, 25 d’octubre, a les 10 hores, CCOO del Barcelonès Nord ha convocat una concentració a la plaça de la Vila de Sta. Coloma de Gramenet, per a manifestar-se en contra de les retallades.

Amb aquesta acció es volen posar de manifest les conseqüències de les retallades sobre el conjunt de treballadors i treballadores que presten els seus serveis per a les administracions públiques, i molt especialment els serveis de neteja de les dependències municipals, en aquesta zona de la nostra comarca.

Per a CCOO del Barcelonès la situació resulta especialment greu al municipi colomenc, on s’han suprimit 9 llocs de treball a LIMASA, l’empresa que es dedica a la neteja dels edificis i locals que depenent de l’Ajuntament d’aquesta ciutat del Barcelonès Nord.

CCOO del Barcelonès considera que, després de la reducció de 10 llocs de treball l’any anterior, les plantilles han d’assumir un major volum de feina, amb les conseqüències que això implica per a la salut de les plantilles i la qualitat del servei.

Des de CCOO del Barcelonès es considera necessària una major sensibilitat de l’Ajuntament de Sta. Coloma de Gramenet, que ha deixat sense resposta una petició de reunió amb el responsable municipal de serveis.

En acabar la concentració s’intentarà fer entrega d’un manifest a l’alcaldessa de Sta. Coloma, Núria Parlon, donant-li trasllat d’aquesta problemàtica.

CCOO del Barcelonès Nord considera imprescindible la mobilització per a revertir les polítiques de retallades del Govern de CiU, i vol fer una crida a la participació en les accions que amb aquesta finalitat es convoquen en dies successius.