CCOO del Barcelonès Nord segueix amb les concentracions en defensa de la sanitat pública

Avui, 20 de setembre, de 12 a 14 hores, ha tingut lloc la concentració al CAP Dr. Barraquer, de Sant Adrià, en defensa de la sanitat pública i en contra de les retallades.

Aquesta concentració forma part de la campanya de mobilitzacions contra les retallades socials en sanitat al Barcelonès Nord, endegada per CCOO del Barcelonès Nord i UGT.

Amb aquestes mobilitzacions, es vol contribuir a les accions desenvolupades des de les federacions de sanitat d’ambdós sindicats, als centres sanitaris més afectats per les retallades pressupostàries, així com sumar-se als actes de protesta dels moviments veïnals i socials, contra el tancament de les urgències, la reducció de llits hospitalaris i quiròfans.

Imatges.