CCOO del Barcelonès Nord inicia un procés de mobilitzacions contra les retallades a la sanitat

Amb una concentració al CAP Dr. Robert de Badalona

CCOO del Barcelonès Nord, conjuntament amb UGT, inicia un procés de mobilitzacions contra les retallades socials en sanitat a les ciutats d’aquesta àrea del Barcelonès.

El calendari de mobilitzacions s’endega amb una concentració demà 15 de setembre, de 12 a 14 hores, al CAP Dr. Robert de Badalona, ubicat a la Plaça de la Medicina s/n.

Amb aquestes mobilitzacions es vol contribuir a les accions desenvolupades des de les federacions de sanitat d’ambdós sindicats, als centres sanitaris més afectats per les retallades pressupostàries, així com sumar -se als actes de protesta dels moviments veïnals i socials, contra el tancament de les urgències, la reducció de llits hospitalaris i quiròfans.

A Badalona, concretament, s’ha reduït l’horari d’atenció en 1,5 hores diàries i s’han tancat els serveis d’urgències nocturns. A més no hi haurà renovació de contractes ni substitució de baixes laborals.

CCOO del Barcelonès Nord, vol denunciar amb aquestes accions el negoci que s’està orquestrant en torn a la salut de la població i a la sanitat pública, obrint la porta a la privatització i mercantilització de la salut, per a posar-la en mans de Mútues i empreses privades, i dividint a la població en ciutadans/es de primera i segona categoria, en funció de la seva capacitat econòmica.

CCOO del Barcelonès Nord considera imprescindible la mobilització per a revertir les polítiques de retallades del Govern de CiU, i vol fer una crida a la participació a les accions que amb aquesta finalitat es convoquen en dies successius.

Imatges.