CCOO celebra l’acord assolit ahir a Barcelona Tour que permet la readmissió de totes les persones acomiadades i sancionades, i deixa sense efecte les mesures preses per l’empresa

Desconvocada la vaga d’autobusos turístics Barcelona Tour

Després de diverses jornades de vagues intermitents, ahir a la tarda i després de diverses hores de negociació entre el comitè d’empresa i assessors de CCOO i la direcció de l’empresa d’autobusos turístics Barcelona Tour es va arribar a un acord que CCOO valora molt positivament.

L’acord aconsegueix la readmissió de totes les persones acomiadades (14 efectius i se n’anunciaven més) i sancionades. Igualment obre una via ràpida per solucionar els problemes que han originat el conflicte i sobretot s’obre una via de diàleg que permet resoldre’ls satisfactòriament.

L’assemblea de treballadors i treballadores va valorar molt positivament per àmplia majoria el preacord assolit ratificat per 82 vots favorables i 8 en contra. L’actitud decidida de la plantilla en la defensa de les seves justes reivindicacions ha estat determinant en la solució del conflicte. CCOO considera que l’empresa ha de prendre bona nota de tot això per no intentar impulsar en el futur mesures com les efectuades, ja que ha quedat demostrat que la plantilla de l’empresa i els seus representants sindicals saben defensar en les situacions més difícils els interessos de tot el col·lectiu.