CCOO del Barcelonès celebra una jornada sobre la Llei de dependència

I els reptes en un context de retallades socials

CCOO del Barcelonès celebra, el pròxim 9 de setembre de 2011, una jornada sobre l’aplicació de la Llei de dependència, i els seus reptes, en un context de retallades socials. Es tracta d’un sistema públic que constitueix una de les potes bàsiques de l’Estat del benestar.
La Secretaria de Política Social i Habitatge de CCOO del Barcelonès organitza aquesta jornada amb l’objectiu de compartir arguments i propostes amb les delegades i els delegats per seguir construint, entre tots i totes, el nostre Estat social i de dret.

La jornada, que tindrà lloc a les 10 h, a la sala d’actes, s’iniciarà amb una obertura a càrrec de Raquel de Haro, secretària de Polítiques Socials i Habitatge de CCOO del Barcelonès; continuarà amb:

·              una ponència marc de José Adelantado, doctor en sociologia de la UAB,

·              una aportació sobre la perspectiva sindical de l’aplicació de la llei, a càrrec de Rosana Costa, secretària de Política Social de la Confederación de CCOO,

·              i intervencions des de la fila zero.

Després d’un torn de paraules, clourà l’acte el company Àngel Crespo, secretari general de CCOO del Barcelonès.

Podeu veure el díptic en pdf.