CCOO del Barcelonès repartirà informació als transports públics convocant a la manifestació de demà, 21 de juny

Demà dimarts, 21 de juny, CCOO del Barcelonès continuarà amb la campanya de distribució d’informació en defensa de l’Estat del benestar, i per una sortida social de la crisi. La manifestació convocada per demà, que va ser un acord del Congrés de la CES, celebrat recentment a Atenes, vol expressar el seu rebuig contra el Pacte de l’euro i el Pacte d’estabilitat europeu, així com a les retallades socials desenvolupades pels governs espanyol i català.

Així, demà dimarts, a partir de les 7 h del matí, diversos membres de la direcció de la Unió Comarcal de CCOO del Barcelonès, encapçalats pel seu secretari general, Àngel Crespo, estaran a l’estació de Metro de plaça Espanya, a Barcelona, donant a conèixer el contingut i els efectes de les mesures plantejades per les institucions comunitàries i els governs de l’Estat i de Catalunya, i convocant a la manifestació que se celebrarà demà a la tarda, mitjançant el repartiment de material informatiu.

Durant el matí, a diversos punts del transport col•lectiu de la comarca, tant dirigents d’aquesta organització, com delegats i delegades, pertanyents a empreses del Barcelonès, informaran els treballadors i treballadores, així com els usuaris i usuàries del servei de transport públic, sobre el tema.

Amb aquesta acció CCOO del Barcelonès se suma a la intensa tasca de difusió i convocatòria endegada a tot Catalunya, per tal de mobilitzar la ciutadania davant les retallades de l’Estat del benestar impulsades pels governs de la Generalitat i de l’Estat, així com el disseny de les polítiques comunitàries, i que afecten serveis públics tan essencials com la sanitat o l’educació.