CCOO DEL BARCELONÈS PUBLICA EL PRIMER NÚMERO DE L’ONA DIGITAL

CCOO hem posat en marxa un nou mitjà de comunicació amb la nostra afiliació: L’Ona Digital del Barcelonès. Aquest nou mitjà que avui posem de llarg és un butlletí electrònic que vol esdevenir una eina àgil, activa i flexible de comunicació, amb una major immediatesa en la informació.
Es tracta d’un element que continua la línia iniciada amb l’actualització de la nostra pàgina web, així com amb la participació en les xarxes socials: youtube, facebook, flickr, per a apropar la informació sindical a la nostra afiliació.
A L’Ona Digital trobareu notícies, materials sindicals, informació sobre les activitats de la nostra organització, documents d’interès… Sempre de forma complementària a L’Ona Sindical, la nostra publicació escrita, i que continuareu rebent puntualment als vostres domicilis.
I recordeu, que també podeu contactar amb nosaltres als nostres:

Esperem que us resulti d’interès, i que d’aquesta forma aconseguim apropar-nos més a tots i totes vosaltres i a la realitat sindical de la comarca del Barcelonès.

Núria Lozano
Secretària de Comunicació de CCOO del Barcelonès