CCOO del Barcelonès signa un acord de col·laboració amb l’associació cultural “El Torrent”

Demà, dijous, a la Biblioteca de la Zona Nord de Nou Barris

Dijous, 28 d’abril, a les 19.30 hores, tindrà lloc a la Biblioteca de la Zona Nord de Nou Barris, situada a Ciutat Meridiana, la signatura d’un acord de col·laboració entre l’associació cultural “El Torrent”, que actua a l’esmentat territori, i la Unió Comarcal de CCOO del Barcelonès.

L’acord té la finalitat de col·laborar en la promoció dels valors de la interculturalitat, reflexionar conjuntament sobre el treball i la defensa col·lectiva dels interessos dels col·lectius que representen ambdues entitats. Així mateix pretén el desenvolupament d’accions conjuntes que dinamitzin les activitats que els són comunes a aquesta zona de la ciutat de Barcelona.

L’acte consistirà en una conferència col·loqui sobre el significat de la diada del Primer de Maig avui en dia, dictada per la historiadora Nàdia Varo, que és col·laboradora de la Fundació Cipriano Garcia – Arxiu Històric de CCOO de Catalunya. Tot seguit, al terme de la conferència col·loqui, es procedirà a la signatura del protocol d’acord per part d’Antonio Torrico, president de l’associació “El Torrent”, i Àngel Crespo, secretari general de CCOO del Barcelonès.

CCOO del Barcelonès desenvolupa aquestes accions de proximitat i cooperació amb el teixit associatiu cultural del món del treball, des d’una concepció del sindicalisme sociopolític, que és la matriu, des dels inicis, del sindicalisme practicat per CCOO.

Podeu veure les imatges