CCOO del Barcelonès presenta un estudi sobre l’estat de la formació professional a Barcelona

En col·laboració amb la Federació d’Ensenyament de CCOO de Catalunya

Demà dimecres, 26 de gener, CCOO del Barcelonès, en col·laboració amb la Federació d’Ensenyament de CCOO de Catalunya, presentarà l’estudi “La formació professional a Barcelona. Informe 2010”.

L’estudi, que es refereix a la ciutat de Barcelona, tracta d’analitzar, després d’una minuciosa investigació, l’estat actual de la formació professional a la ciutat.

L’acte s’iniciarà a les 19h, a la sala d’actes de l’Escola del Treball de Barcelona (C/Comte d’Urgell 187), amb una presentació, a càrrec de Marisa López, responsable d’Estudis de CCOO del Barcelonès, i comptarà amb dues ponències:

– Laura Diéguez, de l’Àrea Tècnica de CCOO del Barcelonès, que tractarà sobre Joventut i Mercat de Treball a Barcelona, cicles formatius: oferta i demanda, i programes de capacitació i inserció.
– Montse Milan, responsable de Formació Professional de la Federació d’Ensenyament de CCOO de Catalunya, que es referirà a la detecció de problemes i propostes sindicals de solució.

La cloenda anirà a càrrec d’Àngel Crespo, secretari general de CCOO del Barcelonès.

Feu clic per a veure la galeria de fotos