CCOO del Barcelonès Nord ocuparà l’oficina de l’INSS de Badalona

En una acció conjunta amb UGT, dimarts 25 de gener

CCOO i UGT del Barcelonès Nord ocuparan l’oficina de l’INSS de Badalona, ubicada al carrer de Margarida Xirgu 33–39 d’aquesta població.

L’ocupació tindrà lloc dimarts, 25 de gener, de 12h a 14h.

L’acció s’emmarca dins del procés de negociació de les reformes de la Seguretat Social proposades pel Govern. Les confederacions sindicals de CCOO i UGT d’Espanya han estat desenvolupant aquests dies una acció coordinada d’ocupacions d’oficines de la Seguretat Social a tot l’Estat espanyol, que demà 25 de gener tindran lloc a Catalunya.

A la comarca del Barcelonès, CCOO i UGT del Barcelonès Nord, han concentrat el gruix de la protesta a la Delegació Comarcal de l’INSS a Badalona.

Així mateix, representants de CCOO del Barcelonès, encapçalats pel seu secretari general, Àngel Crespo, participaran en l’ocupació de la seu provincial de l’INSS de Barcelona (al Passeig de Sant Joan), organitzada conjuntament per CCOO i UGT de Catalunya.

Per a més informació:
María Gallardo. Coordinadora general de CCOO del Barcelonès Nord. Tel. 609 52 61 81
Felipe Barrera. Secretari comarcal d’UGT del Barcelonès Nord. Tel. 699 98 41 60

Feu clic per a veure la galeria de fotos