format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

Inauguració del nou local de CCOO de l'Hospitalet

FotoEncara que la nova seu ja està en actiu des del mes de setembre, l'acte formal de la inauguració del local de CCOO de l’Hospitalet, obert a tots els afiliats de la unió local, es va celebrar ahir dijous, 20 de gener, a les 18 hores, al carrer Amadeu Torner, 41-47 de la ciutat.

A l’acte d’inauguració hi van assistir, entre d’altres, la coordinadora de CCOO de l’Hospitalet, Asun Romero; el secretari general de CCOO del Barcelonès, Àngel Crespo; el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego; l’alcaldessa de l’Hospitalet, Núria Marín, i el regidor de Promoció Econòmica, Alfons Bonals. Abans d’iniciar-se l’acte d’inauguració va tenir lloc un contacte informatiu amb els mitjans de comunicació assistents.

El nou local està ubicat a una de les zones més dinàmiques de l’Hospitalet, a prop de la plaça d'Europa, un dels nusos de comunicació de la ciutat, amb una bona xarxa de transport públic a les rodalies.

Podeu veure les imatges de l'acte.

19/01/2011

Afilia't aquí