Assemblea de delegats i delegades de CCOO i UGT a l’Hospitalet de Llobregat, el 20 de gener

La reforma de les pensions i la ILP contra la reforma laboral centraran les intervencions

El dijous 20 de gener, la Farga de l’Hospitalet ha acollit, des de les 11 del matí, una assemblea de delegats i delegades de CCOO i UGT de Catalunya per informar de les negociacions que s’estan duent a terme, a Madrid, entre el Govern i els sindicats majoritaris en relació a la reforma del sistema públic de pensions.

L’assemblea ha comptat amb les intervencions de Toxo i Méndez i dels secretaris generals de CCOO i UGT de Catalunya, Joan Carles Gallego i Josep Maria Álvarez, entre altres participants, que van explicar també els continguts de la Iniciativa Legislativa Popular (ILP) que els dos sindicats estan impulsant contra la reforma laboral.

A la Farga de l’Hospitalet (C/Barcelona, 2, L’Hospitalet de Llobregat) s’hi pot arribar en metro, línia 1, a les parades Rambla Just Oliveras i avinguda Carrilet; amb els Ferrocarrils de la Generalitat, estació Avinguda Carrilet; o amb tren, amb Renfe rodalies, a la parada de l’Hospitalet (Feu clic per a veure un plànol dels accessos)

Feu clic per a veure les fotos de l’assemblea