CCOO del Barcelonès rep la menció especial del premi del Consell Municipal d’Immigració de Barcelona de 2010

El departament d’Immigració de CCOO del Barcelonès ha rebut la menció especial del 2n premi del Consell Municipal d’Immigració (CMI) de Barcelona. CCOO ha estat escollida per les pròpies entitats del Consell, mitjançant vot secret, com a reconeixement a l’organització per la defensa dels drets de ciutadania de les persones nouvingudes en condicions d’igualtat i per la lluita pels drets dels treballadors i treballadores immigrants, i a la persona responsable, Hamid Hilal, per la seva voluntat de crear un bon clima entre les entitats i la seva participació aquest darrer any en els diferents grups de treball del CMI.

L’acte de lliurament del premi va tenir lloc al Museu Picasso el dissabte 18 de desembre, a les 17 hores.

El premi s’atorga pel reconeixement de la tasca d’una persona, entitat o projecte que hagi destacat, o sigui d’especial interès, en l’àmbit de la integració de les persones immigrades i de la cohesió social. I enguany ha recaigut en Avelino del Rosario Sapida, per la seva tasca amb la comunitat filipina.

La dotació econòmica del premi està fixada en 6.000 €. La dotació econòmica de la menció especial, en 1.500 €.

Imatges de l’acte de lliurament del premi.