CCOO de Catalunya exigeix més garanties de seguretat per als treballadors i treballadores del sector de la fleca

El sindicat mostra el seu condol per la treballadora assassinada ahir en una fleca de Barcelona

La Federació Agroalimentària de CCOO de Catalunya expressa el seu condol per l’assassinat de Mercedes S.V., treballadora de la fleca situada al número 536 del carrer Muntaner, del barri de Sant Gervasi de Barcelona, fleca pertanyent al Grup Bopan.

Davant la freqüència de successos d’aquest tipus, robatoris, amenaces i desgraciadament aquest últim assassinat, que es produeixen en el Sector de la Fleca, la Federació Agroalimentària de CCOO de Catalunya exigeix més garanties i seguretat per a les treballadores i treballadors del sector.

Requerim a l’Administració i a les patronals que dotin de formació i protocols específics de prevenció i seguretat els establiments forners, perquè davant d’una eventualitat com la succeïda existeixin mecanismes que puguin actuar per protegir i salvaguardar la integritat física de les treballadores i els treballadors.