Marcelino Camacho, històric sindicalista i fundador de CCOO, ha mort aquesta matinada a l’edat de 92 anys

Marcelino Camacho, primer secretari general de les CCOO, ha mort aquesta matinada a l’edat de 92 anys.

Peça fonamental de les CCOO i sindicalista irrepetible de la nostra organització, la seva mort suposa una pèrdua irreparable per a tots i totes nosaltres.

La seva capella ardent s’ha instal•lat a Lope de Vega, 40 (Madrid), des d’avui dia 29, a les 10h, fins demà, dissabte 30, a les 11.30h. Posteriorment tindrà lloc un acte de comiat a la Porta d’Alcalà, a les 12.30h. Finalment, a les 14h, serà enterrat al cementiri civil de Madrid.

El secretari general de CCOO del Barcelonès, Àngel Crespo, participarà al seu comiat, formant part de la delegació de la CONC.

CCOO del Barcelonès vol expressar la seva condolència a la família i amics, així com al conjunt de les  CCOO.

Vídeo Marcelino Camacho. Historia de un compromiso

Galería de fotos Marcelino Camacho, sindicalista