CCOO del Barcelonès es mobilitza per la vaga general del 29 de setembre amb una acció al Banc d’Espanya

Demà, a partir de les 11.30 h

En el marc de la campanya de mobilització contra la reforma laboral i a l’entorn de la vaga general del 29 de setembre, CCOO del Barcelonès organitza una acció reivindicativa a la porta del Banc d’Espanya a Barcelona.

CCOO del Barcelonès realitzarà aquesta acció en reivindicació dels drets socials i laborals, amenaçats per la reforma laboral del Govern espanyol. Amb aquesta acció es vol reivindicar l’importantíssim paper jugat per les organitzacions sindicals del nostre país, a la construcció dels drets socials i laborals del conjunt de la població. Així mateix, es vol evidenciar el paper tingut pel sistema borsari i financer, com a punta de llança del sistema capitalista, sobre l’actual crisi econòmica, així com la disconformitat amb les sortides a la crisi plantejades actualment, i que carreguen el seu cost sobre els treballadors i treballadores.

L’activitat comptarà amb un mestre de cerimònies, col•lectius responsables de la reforma laboral, treballadors i treballadores disconformes amb el desmantellament dels sistema de drets laborals i socials, un monòlit, xapetes i adhesius cridant a la vaga general, víctimes de la crisi, manifestants i vaguistes; així mateix el president del Govern Espanyol, José Luis Rodríguez Zapatero, un empresari i un banquer hi tindran un paper destacat.

Feu clic per a veure el vídeo de la performance

Link a les fotos.