CCOO DEL BARCELONÈS CRIDA A LA VAGA GENERAL DEL 29 DE SETEMBRE

Amb una acció divulgativa, dilluns 13 de setembre, a alguns dels principals polígons industrials de Barcelona

CCOO del Barcelonès, en el marc de la campanya de mobilització contra la reforma laboral i per la vaga general del 29 de setembre, organitza una acció informativa als polígons industrials de Torrent Estadella i Bon Pastor, a la ciutat de Barcelona.

CCOO del Barcelonès, juntament amb el Sindicat Comarcal de FITEQA de CCOO del Barcelonès, i l’equip del Barcelonès de la Federació d’Indústria de CCOO, realitzarà una tasca informativa, per aquests polígons industrials i zones comercials adjacents.

La tasca es desenvoluparà amb diversos materials al•lusius a la reforma laboral i a la convocatòria de vaga: octavetes, adhesius, xapetes, cartelleria, pancartes, etc…

Així mateix, es realitzarà una acció de sensibilització, divulgació i d’extensió de la vaga, repartint fulls informatius entre els treballadors i treballadores d’aquestes àrees industrials i comercials de la ciutat de Barcelona.

Amb aquesta acció es volen divulgar els punts de vista de CCOO sobre la reforma laboral recentment decretada pel Govern, i aprovada a les Corts generals, en perjudici dels interessos dels treballadors i treballadores.

L’activitat, que comptarà amb la participació d’un nombrós grup de delegats/des i dirigents de CCOO del Barcelonès, del Sindicat Comarcal de FITEQA del Barcelonès i de l’equip del Barcelonès de la Federació d’Indústria, s’iniciarà a les 9h al Polígon Torrent Estadella.

Feu clic per a veure la galeria de fotos